ابراهیم وطن پرست، مربی با تجربه و پیشینه دار اهل ارومیه سکان هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه به بدس
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


تسکان هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه در دستان وطن پرس

سکان هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه در دستان وطن پرست

ابراهیم وطن پرست، مربی با تجربه و پیشینه دار اهل ارومیه سکان هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه به بدست گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار برنا یادآور شد: پس از رایزنی های فراوان و بررسی مربیان متعدد داخل و خارج از کشور و اخذ برنامه از این مربیان کادر مدیریتی به این تصمیم رسید.
وی در ادامه افزود: سوابق درخشان وطن پرست و ارائه برنامه کاربردی و نیز بومی بودن ایشان عمده دلایل انتخاب سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری ارومیه بود.
وی با اشاره به اهمیت رشته والیبال برای شهروندان آذربایجان غربی و بخصوص شهر ارومیه به عنوان پایتخت والیبال کشور خاطر نشان شد: جایگاه ویژه و توجه خاص به والیبال در بین مردم ارومیه در کشور بی نظیر است و بدین منظور دقت نظر مظاعفی در انتخاب سرمربی و کادر فنی به همراه بازیکنان لازم است.
رضایی گفت: کار رایزنی و انتخاب بازیکنان نیز با محوریت بومی آغاز شده و حدالمقدور از بازیکنان داخلی در پست های خالی استفاده خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در فصل جاری 14 تیم در سوپر لیگ والیبال کشور حضور دارند خاطر نشان کرد : پس از نهایی شدن کادر فنی و مربیان و انتخاب بازیکنان از آخر ماه رمضان تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه برای کسب عناوین برتر کشور آغاز خواهد شد.
ابراهیم وطن پرست از بازیکنان و مربیان با سابقه والیبال کشور و آذربایجان غربی بوده و در حال حاضر در کسوت مربیگری در عرصه ورزش حضور دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7